Matlådor

Puh! Hur ska jag klara av allt ätande när jag jobbar? Har varit ledig i två dagar nu, och det har varit kämpigt att få i sig all mat jag är "ordinerad". Har fått lite frågor om matschema, jag ska inte skriva ut exakt mängd då det är beräknat efter mig och mina mål. Men jag visar gärna vad jag äter, det rör sig om en ren mat.; potatis, kyckling, tonfisk, ris, grönsaker...i ganska stora mängder (iaf för mig).

Tränade på gymmet igår vilket gett mig skaplig träningsvärk i framförallt armar. Idag körde jag & Maddis ett pass på WC, tabata! Kul och jobbigt! Har även hunnit med två långpromenadader de här två dagarna. Så nog har jag rört mig ordentligt, hoppas det fortsätter så även när jag jobbar!

Nu väntar snart sängen!
Saknar den formen jag var i på denna bild. Kämpa Ida, kämpa!

Frukost, inte så gott...men det går ner. Havregrynsgröt med hallon i, och till det propud vanilj.

Middag, bönpasta & köttfärssås. Obs! Inget salt alls är tillåtet i maten, då det binder vätska. Jag kissar som en galning pga detta

Min lunch, potatis, tonfisk & grönsaker!

Titta vad jag hittade i arkivet😍 Kan sakna den tiden❤️

Kommentera här: